2 lata gwarancji

  1. Firma Meblomir udziela 24-miesięcznej gwarancji na swoje meble.
  2. Gwarancja obejmuje wady technologiczne ujawnione podczas użytkowania mebli, w tym:
    • odbarwienia, łuszczenia się powierzchni, rozwarstwianie, wypaczenia, odkształcania, pęknięcia materiałów
    • wadliwe działanie systemów zawiasów, szuflad, podnośników, koszy cargo, torów jezdnych itp., nie wynikające z niewłaściwego użytkowania mebli
      i urządzeń.
  3. Gwarancji nie podlegają wady będące skutkiem niewłaściwego użytkowania mebli oraz wynikłe na skutek negatywnych czynników zewnętrznych, w tym:
    • uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, otarcia itp.),
    • długotrwały kontakt z wodą, zalanie,
    • nieodpowiednia temperatura pomieszczenia (poniżej +15˚C, powyżej +30˚C),
    • niewłaściwa konserwacja (np. użycie silnych środków chemicznych lub preparatów czyszczących niezgodnie z ich przeznaczeniem),
    • brak konserwacji (trwałe zabrudzenia),
    • bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub kontakt z silnie rozgrzanym przedmiotem,
    • nadmierne przeciążenia,
    • inne użytkowanie mebli niezgodnie z ich przeznaczeniem.
  4. Roszczeniom reklamacyjnym nie podlegają również:
    • proste czynności, które użytkownik może wykonać we własnym zakresie np. wymiana żarówki, regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śruby, usunięcie zabrudzeń itp.,
    • właściwości charakterystyczne dla użytych materiałów, np. w przypadku drewna lub okleiny naturalnej: usłojenie, zróżnicowana struktura, naturalne przebarwienia,
    • niewielkie rozbieżności kolorystyczne w stosunku do prezentowanych prototypów,
    • usterki nieistotne dla użytkowania mebli i niewidoczne po ich montażu.
  5. Firma Meble Jacek Myrcik jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej telefonicznego zgłoszenia. Załatwienie reklamacji nastąpi
    w sposób i w terminie uzgodnionym przez obie strony.